Verzending

Standaard €4,95. Gratis vanaf €70,-.

Levering binnen NL en BE doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

NL, BE, DE gratis vanaf €70,-. Overig landen gratis vanaf €100,-.

Ja, wereldwijd.

Ja, je ontvangt een trackinglink per e-mail zodra je pakket is verzonden.

Meld dit binnen 7 dagen met het ordernummer, foto’s van verpakking en product. We zoeken direct een passende oplossing.

Mocht dit het geval zijn, stuur dan een mail naar support@lirena.nl

Controleer je adres, brievenbus, buren en afhaalpunt en neem contact op met de vervoerder. Dien zo nodig een claim in en stuur ons de bevestiging zodat we kunnen meedenken.

Binnen 12 uur na bestellen kan dit meestal nog. Daarna zit de order vaak in verwerking of verzending en zijn wijzigingen of annulering niet meer mogelijk. Gebruik in dat geval je retourrecht.

Retourneren

30 dagen na ontvangst

Retourzendingen zijn voor eigen rekening. De kosten hangen af van de gekozen koerier en het land van waaruit je je pakket terugstuurt.

Artikelen moeten in originele staat, met alle labels en beschermfolies bevestigd en (indien mogelijk) in originele verpakking retour gestuurd worden.

Meld je retour via e-mail aan bij support@lirena.nl met je ordernummer. Je ontvangt via mail de instructies om het product te retourneren.

Uw bestelnummer vindt u in de bevestigingsmail die je na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen. Dit is een vijfcijferige code. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en goedgekeurd hebben krijg je van ons een melding hiervan. Dan zal de terugbetaling automatisch op jouw gekozen betaalmethode teruggestort worden. Houd er rekening mee dat dit enkele werkdagen kan duren.

Als je een beschadigd artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op voor hulp. Ons team zal je verzoek beoordelen en de beste oplossing kiezen.

Product

Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en streven ernaar om eventuele problemen of vragen snel op te lossen. Onze garantie dekt doorgaans fabricagefouten en fabricageproblemen gedurende een bepaalde periode vanaf de aankoopdatum. Houd er echter rekening mee dat de garantievoorwaarden per product kunnen verschillen.

Je kunt je e-mailadres achterlaten op de betreffende productpagina. Dit kun je doen door op de knop ‘Product niet op voorraad?’ te klikken. Zo word je automatisch op de hoogte gebracht zodra het artikel weer op voorraad is.

Onze producten worden zoveel mogelijk gemaakt van natuurlijke en herbruikbare materialen, zoals bamboe en katoen. Daarnaast zijn ook onze productieprocessen duurzaam ingericht, met aandacht voor efficiënt materiaalgebruik en het minimaliseren van afval en CO₂-uitstoot. 100% duurzaamheid is een ambitie waar we continu naartoe werken, en met elke collectie zetten we een stap dichterbij dat doel.

Contact

Wij staan 7 dagen per week voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Contact: support@lirena.nl

We streven er altijd naar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.